لیست قیمت پرچم تشریفاتی

تولیدکننده پرچم|پرچم رمیزی|پرچم تشریفات ایران

مرکز چاپ و تولید پرچم بارنگ

بارنگ با هدف تولید با کیفیت چاپ و استفاده از مواد اولیه مرغوب در سال ۱۳۹۴ پا به عرصه مهم چاپ نهاد. این مرکز فعالیتش را با چاپ پرچم تشریفات  آغاز و کارش را با فعالیت در حوزه های چاپ روی روبان، بندآویز، چاپ روی لیوان، چاپ روی تیشرت، تولید بج سینه و….ادامه داد.

چرا بارنگ؟

دورنمای کلی گروه چاپ و تولید پرچم بارنگ رسیدن به بالاترین سطح رضایت مشتری و تولید با بهترین کیفیت ممکن و استفاده از تکنولوژی های روز صنعت چاپ و تولید پرچم است که این مهم را با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب در حال پیمودنیم.

مشاوره رایگان

از این پس گروه چاپ و تولید پرچم بارنگ  با افتخار خدمات مشاوره رایگان ارائه می دهد. تا نیازهای شما عزیزان را به بهترین نحو پوشش دهد .

با ما تماس بگیرید

بارنگ بزرگترین مرکز چاپ پرچم در غرب تهران با ارائه بهترین کیفیت در چاپ پرچم تشریفاتی و … برای شما سروران گرامی ارزوی موفقیت و سر بلندی در کسب و کار خود را دارد.

پرچم تشریفات

یکی از خدمات دیگر بارنگ چاپ پرچم تشریفات است. پرچم های تشریفات اختصاصی پرچم های بزرگ هستند که روی پایه های عمودی قرار میگیرند.

لیست قیمت پرچم تشریفات

از این مطلب نیز بازدید کنید: خرید پرچم

کاربرد پرچم تشریفات

پرچم تشریفات می تواند یک نماد از شرکت شما در محل کار، یا محل رفت و آمد مشتریان شما باشد. پرچم تشریفات می تواند نماد شما در کنفرانس ها و همایش ها باشد. پرچم تشریفات می تواند پرچم کشورهای مختلف باشد برای کنفرانس ها و همایش های مختلف برای استقبال از مسئولین و سفرای کشورهای مختلف باشد.

قیمت گذاری

هر شرکت و سازمان برای کالاها و خدماتی که ارائه می دهد قیمت تعیین می کند. بارنگ بزرگترین مرکز چاپ انواع پرچم در غرب تهران نیز برای رفاه حال مشتریان خود لیست قیمت انواع پرچم را در اینجا ارئه می کند.

نحوه قیمت گذاری پرچم

قیمت گذاری برای انواع پرچم را می توان از جنبه های مختلف ماننده؛ نوع پارچه استفاده شده، کیفیت پارچه، نوع پایه پرچم، اندازه، و بسیاری پارامترهای دیگر سنجید.

بارنگ با توجه به اینکه قیمت های بسیار مناسبی برای خدمات خود در نظر گرفته است. از این رو متعهد می شود به هیچ و جه کیفیت را فدای قیمت و کمیت نکند و البته با ارائه بهترین کیفیت ها و مناسبترین قیمت ها تحولی عظیم در صنعت چاپ پرچم ایجاد کند.

تخفیف ویژه

مرکز تولید و چاپ پرچم بارنگ در نظر دارد تا از این پس برای مشتریانی که از طریق سایت به این گروه می پیوندند تخفیف ویژه ای در نظر گیرد.

قیمت گذاری پرچم تشریفات

قیمت گذاری پرچم را می توان از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داد. از جنس پارچه استفاده شده گرفته تا نوع طرح روی پرچم یا رنگ مورد استفاده یا نوع دستگاه چاپ و نوع دوخت آن، بارنگ با توجه اینکه همیشه کیفیت را سر لوحه کار خود قرار داده است.

 شما می توانید با هزینه ی ای مناسب نسبت به سفارش پرچم تشریفات با لوگو، آرم و نشان خود اقدام نمائید. ما این خدمات را با کیفیت بسیار بالا به شما ارائه خواهیم نمود. همچنین چاپ پرچم تشریفات برای هیچ کسب و کاری محدودیتی ندارد و مهم نیست شما چه شغلی دارید می توانید با سفارش این محصول نسبت به تبلیغات کسب و کار اقدام نموده و همچنین به زیبائی محیط کار خود اضافه نمائید. ما بهترین کیفیت دوخت و چاپ را به شما ارائه میدهیم.

لیست قیمت پرچم تشریفات

نوع محصول: پرچم تشریفات به همراه پایه

تکی (تومان)
تشریفات دو رو ساتن مات آمریکایی (تمام چاپ)
تماس بگیرید
تشریفات دو رو ساتن مات آمریکایی (وسط چاپ)
تماس بگیرید
تشریفات دو رو ساتن براق (تمام چاپ)
تماس بگیرید
تشریفات دو رو ساتن براق (وسط چاپ)
تماس بگیرید
تشریفات مخروطی ساتن مات (ساتن وارداتی)
تماس بگیرید
پرچم تشریفات مخروطی ساتن براق (ساتن وارداتی)
تماس بگیرید
پرچم تشریفات مخمل چاپ دیجیتال وسط چاپ
تماس بگیرید
پرچم تشریفات مخمل چاپ دیجیتال (تمام چاپ)
تماس بگیرید
برای تیراژ بالا قیمت توافقی می باشد لطفا با شماره ۳۵-۰۲۱۴۴۲۸۳۸۳۴ تماس بگیرید.