پرچم دستی

پرچم کوچک دستی سفارشی ایرانیان نوین پرچم بارنگ بزرگترین مرکز تولید و چاپ پرچم در ایران طبق اخرین تکنولوژی های روز ساخته می شوند. پرچم دستی گزینه بسیار مناسب برای هم استفاده درون سازمان و بیرون سازمان می باشد. این پرچم های کوچک از بهترین پلی استر بافتنی به نام سوپر-پولینِکس ساخته شده است. این پرچم های کوچک با استفاده از فرآیند پیشرفته جِت فلو چاپ می شوند. تصاویر روی این پرچم به صورت مستقیم بر روی ماده چاپ می شود که ۱۰۰% از تصویر را در قسمت جلویی و ۷۰% تا ۹۵% تصویر معکوس در پشت پرچم قرار می گیرد. پرچم های دستی یک پایه چوبی یا پلاستیکی مشکی و یا سفید نصب می شود.

پرچم کوچک

ما اغلب پرچم های کوچک را می بینیم که در هنگام بازدید از رهبران دولت ها میزبانان در دست تکان می دهند. این پرچم های کوچک معمولا پرچم های کشورها می باشند. پرچم کوچک نیز در هنگام بر گزاری نمایشگاه ها، سمینارها و همایش ها کاربرد دارد. مردم معمولا در خیابان ها جمع می شوند یا راهپیمایی می کنند و این پرچم های دستی را تکان می دهند.

دسته:

توضیحات

تبلیغات برای مراکز آموزشی

پرچم دستی بسیار برای تبلیغات مناسب و جالب می باشد. شما می توانید آرم مرکز آموزشی خود را روی پرچم ها چاپ کنید و آنها را به دانشجویان و فارغ التحصیلان بفروشید ویا رایگان در اختیارشان قرار دهید. قطعا آنها با خوشحالی از فعالیت های این مرکز و نشانه های ویژه شما حمایت می کنند.

جشن های ملی میهنی

در واقع یکی از زمان های که بسیار پرچم کوچک دستی می بینیم. در زمان جشن های ملی می باشد. جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه و ایام ده فجر یکی از بهترین زمان ها برای هنرنمایی این نوع پرچم ها می باشند. شما در خیابان عده زیادی از مردم را می بینید که در حال راهپیمایی هستند شعار می دهند و همزمان پرچم های کوچکی را در دست خود تکان می دهند.

دیگر موارد استفاده از پرچم کوچک

آیا کاربرد پرچم کوچک فقط در جشن های ملی مذهبی می باشد؟ البته که نه، به احتمال زیاد پرچم با طرح قلب در روز ولنتاین هدیه ای سوپرایز کننده می باشد. در برخی از دفاتر دولتی از پرچم های کوچک دستی برای بازدید های سرزده بسیار جالب و تاثیر گذار است.

این داستان ادامه دارد….

شما می توانید طرح ها و ایده های خود را با ما در میان بگذارید و از گروه مشاوران مجرب ما در میان بگذارید.

اندازه پرچم دستی

پرچم های دستی معمولا  در ابعاد۲۰*۳۰ – ۳۰*۴۰ مستطیل و ۲۰*۳۰ مثلثی  در ایران نوین پرچم بارنگ تولید و عرضه می شوند.

نوع جنس پارچه

از جنس پارچه های ژرسه و  ساتن و جیر تولید می گردند.

پرچم دستی ایران

یکی از انواع این محصول پرچم دستی ایران می باشد و کاربرد آن در مراسم های مختلف از قبیل دهه فجر  ، استقبال از مقامات کشوری ،اماکن ورزشی به هنگام بازیهای ملی و… میباشد.این محصول می تواند با لوگوی سازمان شما  جهت استفاده در مناسبتهای مورد نظرتان تولید گردد. ما می توانیم لوگوی  شما را با هر تیراژ و چاپی بر روی این پرچم ها با قیمتی مناسب تولید و عرضه نماییم.

پرچم دستی هدیه تبلیغاتی

پرچم های دستی فقط محدود به پرچم های کشورها نیستند. ما در ایرانیان نوین پرچم بارنگ بزرگترین مرکز تولید و چاپ پرچم ایده های منحصر به فرد و جدیدی برای پرچم های کوچک سفارشی شما پیشنهاد می دهیم. یک ایده ما برای تبلیغات انتخاباتی می باشد. شما می توانید به عنوان هدیه طرح، لوگو، نماد حزب سفارشی خود را روی پرچم دستی تولید و چاپ کنید و سپس آن را به میهمانان خود بدهید. مهمان شما این پرچم ها را بسیار عزیز می دارد. چون این طرح مختص و شخصی شما می باشد که بسیار ویژه می باشد.

پرچم دستی برای جشن تولد

ما در اینجا می خواهیم یک ایده بسیار زیبا و جدید را با شما در میان بگذاریم، شما می توانید برای جشن تولد عزیزانتان برای سوپرایز کردن فرزند دلبندتان تصویر او را بر روی پرچم های کوچک چاپ کنید و به دست میهمانان بدهید، قطعا  شما یک جشن تولد خاص را برای فرزندان عزیزتان فراهم می کنید.

انواع چاپ پرچم دستی

از انواع چاپ پرچم استقبال می توان به  چاپ دیجیتال ، چاپ سیلک و گلدوزی اشاره کرد .