خرید پرچم تراکتورسازی تبریز

خرید پرچم تراکتورسازی تبریز

تاریخ انتشار: 1399,09,30

تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۰,۰۳,۱۷

نویسنده: بارنگ

زمان مطالعه: دقیقه 3

همه تیم‌های ورزشی، پرچم مختص به خود را دارند. پرچم، نماد بارز طرفداری تیم مورد علاقه است. طرفداران برای تشویق تیم مورد علاقه خود در بازی‌های باشگاهی از پرچم تیم خود استفاده می‌کنند. یکی از تیم‌های باشگاهی ایران که طرفداران زیادی دارد تیم تراکتورسازی تبریز است. طرفداران این تیم با سابقه، برای تشویق تیم خود در رقابت‌های باشگاهی اقدام به خرید پرچم تراکتورسازی تبریز می‌کنند. خرید پرچم تراکتورسازی تبریز در بین طرفداران این تیم از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا به اهتزاز در آمدن پرچم این تیم در بین تماشاگران باعث ضعف روحیه تیم مقابل می‌شود. از سوی دیگر خرید پرچم تراکتورسازی تبریز از نظر زیباشناسی بصری دارای اهمیت است. بالا بردن پرچم این تیم در بین تماشاگران مسابقه فوتبال باعث زیبا شدن مسابقات ورزشی می‌شود. به دلیل اهمیت پرچم تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی جزئیات پرچم و نکات مهم در خرید پرچم تراکتورسازی تبریز بپردازیم. در ادامه با بارنگ همراه باشید.

 

لوگوی تراکتورسازی

جزء اصلی پرچم هر باشگاهی لوگوی آن است. تیم تراکتورسازی که به تیم تراختورسازی هم معروف است، لوگوی مختص به خود را دارد. در ابتدای تاسیس تیم تراکتورسازی، لوگوی آن نام تراکتورسازی به لاتین و فارسی بود. در سال ۱۳۸۴ لوگوی این تیم تغییر پیدا کرد. در لوگوی جدید عنوان تواکتور کلوب ۱۹۷۰ به لاتین نوشته شده است. نشان یا sing لوگوی این تیم، تراکتوری است که به سمت راست در حال حرکت است. لوگوی جدید تیم تراکتور سازی نسبت به مدل قدیمی آن ساده تر است. طرفداران این تیم با خرید پرچم تراکتورسازی تبریز می‌توانند لوگوی آن را از نزدیک مشاهده کنند.

خرید پرچم تراکتورسازی تبریز
خرید پرچم تراکتورسازی تبریز

انواع چاپ بر روی پرچم تراکتورسازی تبریز

کیفیت چاپ لوگو بر روی پرچم یک فاکتور مهم در خرید پرچم است. از مهمترین روش‌های چاپ بر روی پرچم، چاپ سیلک و دیجیتال است. در چاپ بر روی پرچم هیچ محدودیت رنگ و طرحی وجود ندارد.

چاپ پرچم به روش دیجیتال: چاپ پرچم با استفاده از دستگاه‌های دیجیتال انجام می‌گیرد. با استفاده از این دستگاه می‌توان طرح‌های مورد نظر را بر روی پرچم چاپ کرد.

چاپ پرچم با لیزر یا لمینت: یکی از بروزترین روش‌های چاپ، روش لیزری یا لمینت است. در این روش، محدودیت استفاده از رنگ وجود ندارد و به راحتی هم قابل شست شو و تمیز شدن است.

چاپ طرح در وسط پرچم: در این نوع چاپ، لوگوی تیم تراکتورسازی تبریز در وسط پرچم چاپ می‌شود و اطراف لوگو چاپ نشده باقی می‌ماند.

چاپ پرچم به صورت تمام چاپ: در این روش، پشت زمینه کاملا رنگی چاپ می‌شود و تقریبا هیچ جایی از پرچم چاپ نشده باقی نمی‌ماند.

چاپ حرارتی: کیفیت عکس در این نوع چاپ تاثیر گذار است. هرچه قدر کیفیت عکس بالا باشد، چاپ با وضوح بالایی بر روی پرچم انجام می‌گیرد.

 

نکات مهم در خرید پرچم تراکتورسازی تبریز

• در هنگام خرید پرچم تراکتورسازی تبریز باید به جنس آن دقت شود. هرچه قدر پرچم از جنس مناسبی برخوردار باشد، طرفدار به مدت زیادی می‌تواند از آن استفاده کند. پرچم‌ها در ابعاد و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. در بسیاری از مواقع برای تولید پرچم از پارچه ساتن براق و ساتن مات استفاده می‌شود.

• خرید پرچم تراکتورسازی تبریز باید با توجه به کاربرد آن صورت بگیرد. برای کاربردهای مختلف، پرچم در اشکال و ابعاد مختلفی تولید می‌شود. انواع پرچم تراکتورسازی تبریز عبارتند از: پرچم تشریفاتی، پرچم رومیزی و پرچم طرفداری

• برای خرید پرچم تراکتورسازی تبریز، حتما پرچم از یک شرکت معتبر تهیه شود.

• چاپ بر روی پرچم باید به گونه‌ای باشد که با شست شو چند باره از بین نرود. همچنین نباید عوامل محیطی مانند نور خورشید و باران بر روی کیفیت پرچم تاثیر بگذارد.

خرید پرچم تراکتورسازی تبریز
خرید پرچم تراکتورسازی تبریز

برای خرید پرچم تراکتورسازی تبریز به کجا مراجعه کنیم؟

اگر شما به دنبال خرید پرچم تراکتورسازی تبریز هستید، شرکت بارنگ بهترین انتخاب است. بارنگ با استفاده از بهترین متریال و کیفیت بالای چاپ بهترین‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همچنین تحویل به موقع پس از سفارش از دیگر خدمات بارنگ به مشتریان است. این مجموعه در حال حاضر به دلیل ارائه خدمات حرفه‌ای و محصولات با کیفیت به مشتریان خود توانسته است به بزرگترین مرکز فروش پرچم تراکتورسازی تبدیل شود.

 

قیمت خرید پرچم تراکتورسازی تبریز

قیمت پرچم تراکتورسازی تبریز به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال جنس پارچه پرچم، ابعاد آن، ریشه دوزی دور پرچم، پایه دار و یا بدون پایه بودن پرچم از موارد مهمی هستند که در قیمت پرچم تاثیر گذار هستند. هواداران تیم تراکتورسازی برای خرید پرچم تراکتورسازی تبریز در تعداد و ابعاد دلخواه می‌توانند برای کسب اطلاع از هزینه ها از طریق شماره تلفن های موجود در سایت بارنگ با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *