لیست قیمت پرچم رومیزی

بارنگ بزرگترین مرکز چاپ پرچم رومیزی برای تحقق شعار پرچم شما، اسلحه ای شماست. سعی دارد با ارائه با کیفیت انواع پرچم رومیزی به همرای لوگوی شرکت شما،  خرید پرچم رومیزی را یک ضرورت برای شرکت شما می داند. برای اطلاع می توانید لیست قیمت پرچم رومیزی بارنگ را مطالعه کنید.

پرچم تشریفات لمینت
پرچم تشریفات لمینت

پرچم رومیزی چیست؟

پرچم رومیزی همانطور که از نامش پیداست پرچم و نماد کوچکی است، از شرکت شما که بر روی میز کارمندان شرکت و کسب کار شما به استفاده از یک پایه قرار می گیرد.

این پرچم می تواند تبلیغ خوبی در چشم مشتری شما باشد.

پرچم رومیزی تبلیغاتی یکی از روش های که برای نمایش   اقتدار آرم و لوگوی یک شرکت بکار میرود قرار دادن پرچم آن شرکت بروی میز کارمندان است. این کار در شرکت و ادارات معتبر بسیار مرسوم است. قرارگرفتن پرچم با لوگو و آرم شرکت خودتان بروی میز کارتان زیبائی و البته حس اعتماد بسیار بالائی خواهد داشت. بویژه پرچم های رومیزی در همایش ها و سمینارها درخشش خاصی را القا مینماید.

ویژگی های شرکت بارنگ

از ویژگی های منحصر به فرد بارنگ، استفاده از نوع پارچه مرغوب برای این نوع پرچم می باشد. مرکز چاپ پرچم بارنگ مفتخر است که پرچم های رومیزی خود را با استفاده از پارچه ساتن مات اعلاء و ریشه دوبل تولید می کند.

پایه پرچم تشریفات مدل خورشیدی
پایه پرچم تشریفات مدل خورشیدی در

پایه پرچم رومیزی

شما می توانید با توجه به نیاز خود از دو نوع پایه پرچم رومیزی استفاده کنید. این پایه ها عبارتند از:

پایه سنگی

پایه استیل

لیست قیمت پایه پرچم رومیزی

قیمت گذاری

هر شرکت و سازمان برای کالاها و خدماتی که ارائه می دهد قیمت تعیین می کند. بارنگ بزرگترین مرکز چاپ انواع پرچم در غرب تهران نیز برای رفاه حال مشتریان خود لیست قیمت انواع پرچم را در اینجا ارئه می کند.

نحوه قیمت گذاری پرچم

قیمت گذاری برای انواع پرچم را می توان از جنبه های مختلف ماننده؛ نوع پارچه استفاده شده، کیفیت پارچه، نوع پایه پرچم، اندازه، و بسیاری پارامترهای دیگر سنجید.

بارنگ با توجه به اینکه قیمت های بسیار مناسبی برای خدمات خود در نظر گرفته است. از این رو متعهد می شود به هیچ و جه کیفیت را فدای قیمت و کمیت نکند و البته با ارائه بهترین کیفیت ها و مناسبترین قیمت ها تحولی عظیم در صنعت چاپ پرچم ایجاد کند.

تخفیف ویژه

مرکز تولید و چاپ پرچم بارنگ در نظر دارد تا از این پس برای مشتریانی که از طریق سایت به این گروه می پیوندند تخفیف ویژه ای در نظر گیرد.

نوع محصول: پرچم تشریفات به همراه پایه

تکی (تومان)
تشریفات دو رو ساتن مات آمریکایی (تمام چاپ)
تماس بگیرید
تشریفات دو رو ساتن مات آمریکایی (وسط چاپ)
تماس بگیرید
تشریفات دو رو ساتن براق (تمام چاپ)
تماس بگیرید
تشریفات دو رو ساتن براق (وسط چاپ)
تماس بگیرید
تشریفات مخروطی ساتن مات (ساتن وارداتی)
تماس بگیرید
پرچم تشریفات مخروطی ساتن براق (ساتن وارداتی)
تماس بگیرید
پرچم تشریفات جیر چاپ دیجیتال وسط چاپ با پایه
تماس بگیرید
پرچم تشریفات جیر چاپ دیجیتال (تمام چاپ)
تماس بگیرید
برای تیراژ بالا قیمت توافقی می باشد لطفا با شماره ۳۵-۰۲۱۴۴۲۸۳۸۳۴ تماس بگیرید.

[kkstarratings]