قبل از خرید پرچم رومیزی لمینت بخوانید

نگه دارنده پرچم

تاریخ انتشار: 1400,04,29

تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۳,۰۱,۱۴

نویسنده: بارنگ

زمان مطالعه: دقیقه 3

هدف شما جهت استفاده کردن از پرچم ساده اما دارای قابلیت ها و فواید بسیار چیست؟ جواب شما این است که هدف ما تنها با وجود پرچم تکمیل نمی شود و وسیله کوچک اما پر کاربردی به نام پایه های نگه دارنده که تمام پرچم تبلیغاتی ایستاده به آن نیازمند هستند می تواند انتخاب خوبی برای پر کردن محوطه خالی هدف شما باشند. وسیله ای که پرچم را نگه می دارد و آن را ثابت می کند جزو ملزومات پرچم به شمار می رود، مخصوصاً اگر پرچم تشریفاتی باشد نباید دچار هیچ مشکلی شود. پرچم های تشریفاتی جلوه زیبایی را به محیط های اداری، محل های سخنرانی و کنفرانس می دهند برای همین عملکرد درست نگه دارنده پرچم بسیار مهم است.

 

اجزای نگه دارنده پرچم:

پایه نگه دارنده پرچم در واقع از دو میله مجزا تشکیل شده است که به صورت ریلی درون یکدیگر جایگذاری می شوند. برای ایجاد تغییراتی مانند بزرگ کردن، کوچک کردن و جابجایی کافی است به صورت دستی این دو میله را به حالت دلخواه در آورید. اگر پرچم از نوع تشریفاتی باشد یک گیره یا درب روی قسمت بالایی میله و زیر تاج پرچم نصب می شود که به عنوان یک تکیه‌گاه عمل می کند. نکته مفید این درب ها این است که باعث ایستایی و ثبات بهتر پرچم می شوند. ویژگی مهم این پایه ها متغیر بودن ارتفاع آن ها است به طوری که طول آن ها گاهی تا ارتفاع ۲ متر هم قابل تغییر است.

 

انواع پایه نگه دارنده پرچم:

پایه های نگه دارنده به طور کلی به سه دسته رومیزی، دیواری و ایستایی تقسیم می شوند، در این قسمت سعی می کنیم اطلاعاتی به همراه ارائه نمونه برای شما به اشتراک بگذاریم:

 

پایه پرچم رومیزی

این پایه ها در واقع برای ثابت کردن پرچم های روی میز مدیران، فضاهای تجاری، ادارات، نمایشگاه ها، فروشگاه های بزرگ و مکان های بسیار دیگری مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل پایه بر اساس مشخصات ظاهری پرچم یعنی سایز و ابعاد آن طراحی و ساخته می شود و هنگام ساخت آن ملاک مورد نظر فقط ظاهر مناسب و چشمگیر نیست بلکه استقامت بالای پایه هم بسیار مهم است. انواع مختلف پایه پرچم رومیزی عبارت اند از:
• پایه پرچم رومیزی سنگی
• پایه پرچم رومیزی استیل تک میله و چند میله
• پایه پرچم رومیزی ال L
• پایه پرچم رومیزی تی T
• پایه پرچم رومیزی خاتم
به طور خلاصه پایه پرچم رومیزی سنگی را می توان به عنوان اقتصادی ترین و پرمصرف ترین نوع پایه اعلام کرد، زیرا از استقامت، زیبایی و قیمت مناسبی برخوردار است. بر خلاف پایه پرچم سنگی، پایه خاتم جزو گران ترین مدل ها به شمار می رود و قیمت بالای آن به دلیل جنس با‌کیفیت و هنر خاتم کاری هک شده روی آن توسط استادان ماهر است.

 

پایه پرچم دیواری

هدف از طراحی و ساخت این نوع پایه ها امکان نصب آسان آن ها روی دیوار، سردر ورودی سازمان ها، مراکز فرهنگی و تجاری است. این پایه ها به دو صورت ثابت و مفصلی تولید می شوند که این ویژگی باعث شده است پایه قابلیت تغییر زاویه اهتراز داشته باشد. پایه های دیواری از جنس آلومینیوم ساخته می شوند و به راحتی با سه عدد پیچ قابل نصب هستند.

 

پایه پرچم ایستاده

این پایه ها در واقع میله های عظیم و مرتفعی هستند که برای برپایی پرچم ها در سراسر کشور و مکان های مهم استفاده می شوند. ارتفاع این پایه ها به دو عامل بستگی دارد، اول به مکانی که جایگذاری می شود و دوم به ابعاد و کارایی پرچم. برای ساخت این پایه ها معمولاً از فولاد استفاده می کنند تا از زنگ زدگی و فرسایش آن ها جلوگیری شود و در مرحله آخر ساخت پایه، آن ها را با استفاده از رنگ های ابوسکی رنگ آمیزی می کنند تا جلوه زیبا و طول عمر بیشتری را برای محصول رقم بزنند.

 

سخن پایانی

انواع مختلفی نگه دارنده پرچم وجود دارد که هر یک کاربرد منحصر به فرد خود را دارند و با توجه به جنس، مدل، سایز و کیفیت و… از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. در این مقاله از سایت بارنگ سعی شد انواع نگه دارنده های پرچم بررسی شود که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.

شرکت چاپ و تولید بارنگ
شرکت چاپ و تولید بارنگ

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *