راهنمایی خرید پرچم

پرچم تشریفات | پرچم بزرگ

پرچم های تشریفات که از نامشان پیداست پرچم بزرگ ایستاده ای است که از آن بصورت نمادین و تشریفاتی برای نمادهای ملی و تجاری استفاده می شود. تولید و فروش این نوع پرچم بصورت پرچم ایران تشریفاتی ، پرچم تشریفاتی تبلیغاتی و پرچم کشورهای خارجی مانند پرچم فرانسه و پرچم ایتالیا و …. تولید می گردد.

چاپ-پرچم-مذهبی-شهر-پرچم-بارنگ

پرچم اهتزاز

نماد و هویت شما در محل عبور و مرور مردم و مکان های پر ترافیک با پرچم اهتزاز به خوبی نمایان می شود. قطعا شما هم زیاد در محل های مانند روی پل ها این نوع پرچم ها به چشمتان خورده که نه تنها تبلیغ بسیار زیبایی برای شما محسوب می شود . بلکه جلوه زیبایی به شهر شما نیز می دهد.

چاپ-پرچم-تشریفات-بارنگ

پرچمِ مذهبی | پرچم سیاه

پرچمِ مذهبی یا همان پرچم سیاه در بین ما مسلمانان مفهوم خاصی دارد. این پرچم بسیار کاربرد دارد. در ایام محرم مناسبت های مذهبی و شهادت ها بسیار مورد استفاده می باشد.

پرچم سیاه

رنگ سیاه به دلیل راز آلود بودن آن از دیرباز رنگ عزا بوده است، مردم با پرچم سیاه به دیگران می فهمانند که روشنایی از میان آنها رفته و در عزای از دست دادن عزیزشان هستند. ..

پرچم-تشریفات-شهر-پرچم-بارنگ-پرچم-ایران

پرچم ایران

پرچم های ایران با تنوع در اشکال گوناگون در شرکت بارنگ تولید می گردد و این یکی از افتخارات ما در تولید این نماد ملی کشور عزیزمان ایران می باشد.

پرچم ایران با استانداردهای رسمی و فنی  تمام ویژگی ها همچون طرح و رنگ به دقت مورد بررسی قرار می گیرد و در تولیدات نمود دارد.

پرچم-استقلال-چاپ-بارنگ
پرچم-دستی-بارنگ

پرچم دستی | پرچم کوچک

پرچم کوچک دستی سفارشی بارنگ بزرگترین مرکز تولید و چاپ پرچم در ایران طبق اخرین تکنولوژی های روز ساخته می شوند. پرچم دستی گزینه بسیار مناسب برای هم استفاده درون سازمان و بیرون سازمان می باشد. این پرچم های کوچک از بهترین پلی استر بافتنی به نام سوپر-پولینِکس ساخته شده است. این پرچم های کوچک با استفاده از فرآیند پیشرفته جِت فلو چاپ می شوند. تصاویر روی این پرچم به صورت مستقیم بر روی ماده چاپ می شود….

پرچم-تشریفات-شهر-پرچم-بارنگ

پایه پرچم

هر پرچم با توجه به مدل و نوع مصرفی که دارد پایه های مخصوص نیاز دارد. بارنگ بزرگترین مرکز تولید و چاپ انواع پرچم به همراه پایه آن می باشد. از جمله پایه های پرچم می توان به پایه رومیزی و پایه تشریفات اشاره کرد. که در ادامه با انواع آن و قیمت پایه پرچم آشنا می شوید.

ریسه-پرچم-بارنگ-مرکز-تولید-و-چاپ-انواع-پرچم

ریسه پرچم

ریسه پرچم یک نوع پرچم مثلثی شکل کوچک می باشد. که معمولاً به تعداد زیادی بر روی یک نوار دوخته می شود. پرچم های ریسه جلوه زیبایی در زمان برگزاری جشن های نیمه شعبان و پیروزی انقلاب اسلامی ایران می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *