قیمت پرچم لیزری

معرفی پرچم لیزری و قیمت آن

تاریخ انتشار: 1400,01,14

تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۳,۰۴,۰۱

نویسنده: بارنگ

زمان مطالعه: دقیقه 4

پرچم‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند. یکی از انواع پرچم، پرچم لیزری است. پرچم به عنوان وسیله‌ای که معرفی کننده طرح روی آن است، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. جذابیت و زیبایی پرچم، هر بیننده‌ای را درگیر خود می‌کند. پرچم لیزری از آن دسته پرچم‌هایی است که به علت بازخورد خوبی که داشته است، از پرچم‌های پرفروش به شمار می‌آید. در این مقاله ما قصد داریم پرچم لیزری را به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی در رابطه با قیمت پرچم لیزری در اختیار شما بگذاریم. با بارنگ در این مقاله همراه باشید.

 

پرچم لیزری چیست؟

نام پرچم لیزری در واقع از نام روش چاپ پرچم گرفته شده است. پرچم‌هایی که به روش لیزری چاپ و تولید می‌شوند را پرچم‌های لیزری می‌نامند. پرچم لیزری از پرچم‌های مدرن محسوب می‌شود که در سراسر دنیا کاربردهای متفاوتی دارد. این پرچم از کیفیت و ایستادگی بسیار خوبی برخوردار است و در انواع و مدل‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شود. امروزه پرچم‌های بی‌ریشه طرف‌داران خاصی دارند و معمولاً برای تولید پرچم لیزری از ریشه استفاده نمی‌شود. هیچ حاشیه‌ای در کناره‌های پرچم لیزری وجود ندارد. در پرچم لیزری از هیچ نوع دوختی نیز استفاده نمی‌شود و صاف است.

 

روش چاپ پرچم لیزری

روی یک پارچه پرچم به روش لیزر می‌توان طرح‌های پیچیده و متنوعی را ایجاد کرد. برای چاپ پرچم لیزری از دستگاه‌های مخصوص حکاکی استفاده می‌شود که با ظرافتی خاص هر نوع طرحی را روی پارچه پرچم به وجود می‌آورند. در این روش پارچه پرچم روی میز متحرک دستگاه گذاشته می‌شود. سپس دستور اطلاعات مربوط به چاپ طرح مورد نظر به وسیله کامپیوتر به دستگاه چاپ داده می‌شود. در این هنگام دستگاه لیزر چاپ را روی پارچه پرچم انجام می‌دهد. بعد از تمام شدن چاپ، برای ثابت ماندن رنگ‌های چاپ شده روی پرچم، از دستگاه‌های پرس حرارتی استفاده می‌شود. پرچم لیزری با یک چاپ خوب و بی نقص آماده تحویل می‌شود. چاپ پرچم لیزری بنا به درخواست مشتری، هم به صورت تک رویه و هم به صورت دو رویه انجام می‌شود.

قیمت پرچم لیزری
قیمت پرچم لیزری

جنس پرچم لیزری

برای تهیه پرچم لیزری از پارچه‌های ساتن استفاده می‌شود. پارچه‌های ساتن شامل دو نوع بافت ساتن براق و ساتن مات هستند. برای تولید پرچم از هر دو نوع آن استفاده می‌شود. جنس پارچه ساتن برای پرچم لیزری بسیار با کیفیت و با دوام است و همچنین از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است. پارچه ساتن پرچم لیزری قابل شستشو است و در برابر تغییرات محیطی مانند نور و دما مقاوم است. این نوع پارچه‌ها در پرچم لیزری دارای ایستادگی بسیار خوبی هستند.

 

اندازه پرچم لیزری

پرچم لیزری در اندازه‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. هر یک از انواع پرچم‌های لیزری دارای اندازه منحصربه‌فرد خود هستند. بنا به درخواست مشتری، چاپ پرچم لیزری در ابعاد متفاوت نیز انجام می‌شود .
پرچم رومیزی لیزری با طول ۳۰ سانتی متر و عرض ۲۰ سانتی متر تولید می‌شود .
پرچم اهتزاز لیزی بیشتر با طول ۲۰۰ سانتی متر و با عرض ۱۰۰ سانتی متر تهیه می‌شود .
پرچم تشریفات با طول ۱۵۰ سانتی متر و با عرض ۹۰ سانتی متر تولید می‌شود.

 

انواع پرچم لیزری

پرچم رومیزی لیزری: پرچم رومیزی در طرح‌های مختلف تولید می‌شود. پرچم‌های رومیزی لیزری کشورمان ایران از پرکاربردترین پرچم‌های رومیزی هستند. پرچم رومیزی لیزری نیز در انواع مختلف تی انگلیسی و ال انگلیسی تهیه و تولید می‌شوند. برای نگه داشتن پرچم رومیزی لیزری از پایه‌های سنگی یا فلزی استفاده می‌شود.

پرچم اهتزاز لیزری: از پرچم اهتزاز لیزری در ارتفاعات بسیار زیاد استفاده می‌شود. برای بهتر دیده شدن طرح مورد نظر از پرچم‌های اهتزاز لیزری استفاده می‌کنند. پرچم‌های اهتزاز لیزری را به کمک میله‌هایی با ارتفاع معین نصب می‌کنند. پرچم اهتزاز لیزری هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی تولید می‌شوند.

پرچم تشریفات لیزری: پرچم تشریفات لیزری از نوع پرچم‌های ایستاده است که به کمک پایه‌های سنگی یا فلزی روی زمین گذاشته می‌شود. ابعاد بزرگ این پرچم روی زمین باعث می‌شود از لحاظ بصری، بسیار زیاد به چشم بخورد. نوع لیزری پرچم تشریفات، گیرایی این پرچم را دو چندان می‌کند.

 

کاربرد پرچم لیزری

پرچم لیزری در تمام دنیا کاربردهای بسیار مهم و زیادی دارد. از انواع پرچم لیزری در ادارات دولتی و غیردولتی، سمینارها، سفارتخانه‌ها، هتل‌ها، تالارها، سالن‌های کنفرانس و…. استفاده می‌شود .
از پرچم لیزری در کارهای تبلیغاتی استفاده‌های مفیدی می‌کنند. به دلیل زیبایی خاصی که پرچم لیزری دارد، در زمینه تبلیغات بسیار موفق بوده است. در حوزه تبلیغات از انواع پرچم‌های لیزری می‌توان استفاده کرد.

 

پایه پرچم لیزری

برای تولید پایه پرچم لیزری از علم صنعت کمک گرفته می‌شود. پایه‌های پرچم باید با کیفیت و نسبتاً سنگین وزن باشند تا در نگهداری پرچم لیزری مقاومت داشته باشند. معمولاً جنس پایه‌های پرچم رومیزی سنگی یا فلزی هستند. پایه‌های پرچم طرح‌های متنوعی نیز دارند. انتخاب پایه پرچم یک کار سلیقه‌ای است و سفارش دهندگان پرچم لیزری بنا به نوع پرچم و سلیقه خود، پایه پرچم را انتخاب می‌کنند. پایه پرچم رومیزی لیزری با پایه پرچم تشریفات لیزری متفاوت است. از بارزترین ویژگی‌های یک پایه خوب می‌توان به نگه‌داشتن محکم پرچم لیزری اشاره کرد.

قیمت پرچم لیزری
قیمت پرچم لیزری

خرید پرچم لیزری

مجموعه بارنگ انواع پرچم لیزری را با کیفیت مرغوب و قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای خرید پرچم لیزری با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *