پرچم رومیزی مدل L

پرچم رومیزی مدل L

تاریخ انتشار: 1400,08,17

تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۰,۰۹,۳۰

نویسنده: بارنگ

زمان مطالعه: دقیقه 4

پرچم رومیزی مدل ال (با برش هشتی)

 

پرچم رومیزی مدل L

پرچم رومیزی مدل L یکی از مدل های پرچم به شمار می رود که همانطور که از نامش پیداست شکل ظاهری آن مانند ال می باشد، اما شکل ظاهری آن به گونه ای است که زمانی که آن را مشاهده می کنید مانند ال برعکس است. این پرچم رومیزی با دارا بودن شکل ظاهری منحصر به فرد موارد استفاده بیشماری دارد و خریداران مخصوص به خود را دارد و در سایز ۱۰ در ۳۰ تولید میشود. در این مقاله قصد داریم به پرچم رومیزی مدل L و برخی از اطلاعات درباره این محصول بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال خرید این محصول هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

 

موارد استفاده از پرچم رومیزی مدل L

پرچم رومیزی مدل L مانند سایر انواع پرچم ها برای روی میز کاربرد فراوانی دارد و در بسیاری از شرکت‌ها، کارخانه‌ها و همچنین محافل سیاسی مورد استفاده قرار می‌گیرد به صورت کلی می‌توان گفت موارد استفاده از این محصول بسیار گسترده هستند و در تمامی مناطق و موارد می‌توان از این محصول استفاده کرد.

در برخی از موارد افراد دوست دارند تنها از یک پرچم بر روی میز خود استفاده کنند و در این گونه موارد استفاده از پرچم رومیزی مدل L به عنوان بهترین گزینه به شمار می‌رود، زیرا شکل ظاهری و ساختار آن به گونه‌ای است که به آسانی می تواند یک عدد پرچم را نمایان کند.

 

انواع پرچم رومیزی مدل L

این محصول در انواع متفاوت تولید و روانه بازار می شود و به صورت کلی می توان مدل های مختلف آن را در دو دسته کلی جای داد:

  1. پرچم وسط چاپ: این پرچم همانطور که از نامش پیداست تنها در قسمت میانی خود دارای طرف چاپ است و در قسمت های کناری از پارچه ساده استفاده شده است. از این نوع پرچم در اکثر موارد برای چاپ کردن لوگو و نماد شرکت ها استفاده می شود و در برخی از موارد برخی از شعار شرکت ها نیز در کنار لوگو بر روی این پرچم ثبت می‌شود.
  2. پرچم تمام چاپ: این محصول همانطور که از نامش پیداست در تمامی قسمت ها دارای چاپ می باشد و حتی قسمت های کناری محصول نیز خالی از چاپ نیستند. پرچم هایی مانند پرچم ملی کشورها از این دسته محصولات هستند و بعد از چاپ شدن به صورت کامل بر روی پارچه ساتن در کناره ها ریشه دوزی شده و سپس بر روی پرچم رومیزی مدل L قرار می‌گیرند.

پرچم رومیزی مدل ال بدون برش هفتی هشتی

پرچم رومیزی مدل ال بدون برش هفتی هشتی

 

مدلهای چاپ پرچم رومیزی مدل L

چاپ های مختلفی بر روی پرچم رومیزی مدل L می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند که به صورت کلی در دو دسته زیر قرار می گیرند:

  1. چاپ یک طرفه: در چاپ یک طرفه همانطور که از نامش پیداست تنها در یک طرف محصول چاپ قرار داده می‌شود و به دلیل اینکه این محصول تنهایی در یک طرف دارای چاپ و لوگو و نماد است که قیمت تمام شده آن برای مشتریان مناسب تر خواهد بود اما زمانی که آن را بر روی میز قرار می دهید، باید مراقب سمت و جهت قرار دادن پرچم باشید.
  2. چاپ دو طرفه: در برخی از موارد برای این محصول از انواع چاپ دو طرف استفاده می‌شود یعنی محصول مورد نظر در دو طرف خود دارای لوگوها و نماد مشابه می باشد و زمانی که روی میز قرار می‌گیرد از دو طرف محصول می توانید به راحتی تمامی موارد چاپ شده بر روی پرچم را مشاهده کنید. این محصول قیمت نسبتا بالاتری دارد، اما استفاده از آن ظاهری شکیل تر و بهتر دارد.

 

فاکتور های موثر بر روی قیمت پرچم رومیزی L

فاکتورهای مختلفی می‌توانند بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار باشند برای مثال:

  • یک طرفه یا دو طرفه بودن چاپ: پرچم های که دارای دو طرف چاپ هستند قیمت بالاتری دارند.
  • جنس به کار رفته در محصول: به صورت کلی پرچم هایی که از ساتن کره ای و یا آمریکایی تولید می شوند، قیمت نسبتا بالاتری دارند.
  • نوع چاپ: چاپ دیجیتال معمولاً قیمت بالاتری دارد و به دلیل دارا بودن کیفیت بالاتر، قیمت آن به نوعی مقاوم به صرفه است.

 

خرید پرچم رومیزی مدل L

یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای خرید پرچم رومیزی مدل L خرید این محصول از طریق سایت اینترنتی بارنگ می باشد، این سایت که از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نموده است، در مدت زمان فعالیت خود کیفیت بالایی از محصولات را به مشتریان ارائه داده است و به همین دلیل مشتریان در سراسر نقاط ایران می توانند با اطمینان کامل طرح مورد نظر خود را برای این مجموعه ارسال نموده و پرچم رومیزی مدل L را با بهترین کیفیت و طرح دلخواه خود در ابعاد مورد نظر دریافت نمایند.

شرکت چاپ و تولید بارنگ
شرکت چاپ و تولید بارنگ

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *