چاپ روی تابلوی تبلیغاتی و اطلاعاتی فلزی

چاپ روی تابلوی تبلیغاتی و اطلاعاتی فلزی

تاریخ انتشار: 1399,02,19

تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۳,۰۳,۲۹

نویسنده: بارنگ

زمان مطالعه: دقیقه 3

تابلو اطلاعات فلزی تبدیل به یکی از ضروریات شده است که می تواند افراد را از خیلی از مواد آشنا کند. تابلوهای نفیس، تابلوهای راهنمای طبقات، تابلوهای سر در شرکت ها و… نمونه ای از آن هاست که می توانید در اکثر ساختمان ها مشاهده کنید.

این تابلوها از آنجایی که نقش اطلاع رسانی را دارند در محیط های بیرونی نصب می شوند، از این رو باید از کیفیت لازم برخوردار باشند تا در برابر عوامل مختلف بتوانند از خود مقاومت نشان دهند. از این رو به مکانی که برای اینکار انتخاب می کنید، حتماً توجه کنید تا بتواند کار شما را در بهترین صورت ممکن به انجام برسانند.

چاپ روی تابلوی تبلیغاتی و اطلاعاتی فلزی
چاپ روی تابلوی تبلیغاتی و اطلاعاتی فلزی

استفاده از چاپ مستقیم در تابلو اطلاعات فلزی

امروزه از روش چاپ مستقیم برای حک کردن نوشته بر روی تابلوی اطلاعات فلزی استفاده می شود. زیرا این روش از مزایای ویژه ای برخوردار است و در کنار آن می تواند ماندگاری لازم را از خود نشان دهد.

برای به ثمر رساندن این روش از دستگاه فلت بد یووی بهره برده می شود. این دستگاه قابلیت این را دارد تا جوهر را به طور کاملاً مستقیم بر روی فلز بپاشد. سپس طرح مورد نظر بر روی آن چاپ می شود.

در انتخاب جوهر مورد نظر باید نهایت دقت و توجه را داشت. اگر جوهر مورد نظر مرغوبیت لازم را داشته باشد در آن صورت رنگ از ثبات بالایی برخورداری خواهد بود و در برابر عوامل بیرونی مقاومت بالایی را نشان می دهد.

بعد از اینکه جوهر بر روی فلز مورد نظر پاشیده شد برای خشک کردن آن باید از نور یووی استفاده کرد. این کار باید بلافاصله بعد از به کار بردن جوهر انجام شود.

 

با مزایای چاپ مستقیم آشنا شوید

این روش مزایای زیادی را با خود به همراه دارد که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • هزینه این نوع چاپ کاملاً به صرفه و اقتصادی است.
  • زمان کمتری برای چاپ مستقیم بر روی تابلو اطلاعات فلزی مورد نیاز است. همچنین دقتی که در آن وجود دارد نیز بسیار بالا می باشد.
  • همچنین می تواند از خود در برابر خط و خش مقاومت نشان دهد.
  • از آنجایی که این گونه تابلو در معرض سرما و گرما قرار می گیرند، چاپ مستقیم می تواند از آن ها در برابر آسیب با این گونه موارد مراقبت کند.
چاپ روی تابلوی تبلیغاتی و اطلاعاتی فلزی
چاپ روی تابلوی تبلیغاتی و اطلاعاتی فلزی

جنس فلز در تولید و چاپ تابلوهای فلزی

 

برای اینکه بتوان تابلوهای فلزی را تولید کرد، می توان از فلزهای مختلفی بهره برد. آلومینیوم، گالوانیزه، نقره، مس، طلا، استیل و آهن در بین این فلزات مصرفی قرار می گیرند.

هر کدام از این فلزات می توانند استحکام بالایی را از خود نشان دهند و با وجود روش چاپ مستقیم می توان این استحکام و مقاومت را دو چندان کرد.

این گونه تابلوها به صورت سفارشی تولید می شوند. تمام آن دسته از تابلوهای فلزی که در مطب پزشکان و یا دفاتر اداری و وکالت مشاهده می کنید، جزو دسته های اطلاعاتی است. همچنین این تابلوها می توانند در ابعاد مختلفی ساخته شوند؛ ولی حداکثر آن ها به صورت ۳۱۰×۱۶۰ سانتی متر هستند.

همچنین ضخامت هایی که برای تابلوها در نظر گرفته می شوند نیز متفاوت هستند و می توانند تا ۱۲ سانتی متر ادامه داشته باشند.

سخن آخر

تابلوی اطلاعات فلزی می تواند کمک بسیار زیادی را برای آن دسته از افرادی کند که به دنبال یک مکان و یا دفتر خاصی هستند. این تابلوها با درج کردن اطلاعاتی بر روی خود می توانند مسیر پیدا کردن را برای افراد هموارتر کنند. از این رو اگر اینگونه مراکز را دارید، بهترین راه برای شما این است تا از تابلوهای اطلاعات فلزی استفاده نمایید.

برای مشاوره رایگان در زمینه چاپ و تولید تابلوی اعلانات دفتر کار و یا اداره و شرکت خود، همچنین اطلاع دقیق از قیمت محصولات بارنگ می توانید با کارشناسان ما از طریق کلیک روی اینجا در تماس باشید.

شرکت چاپ و تولید بارنگ

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *